På besøg hos Blumensaadt

0
På besøg hos Blumensaadt

Uanset om det er et opkald fra Lille Skensved, Ringkøbing, Amager eller et helt andet sted, er det ganske ofte i Køge, opkaldet ender. Og når man står i de lyse og hyggelige kontorlokaler, kan man sagtens blive forvirret på et højere plan, for det ene øjeblik er det et opkald til en smedeforretning, der besvares – og sekunder senere et opkald til en softwarevirksomhed. Nogle opkald er blot modtagelse af en besked, nogle er ordremodtagelse og andre igen er decideret kundesupport.

Moderne telefonpasning

Vi er i Blumensaadt Business Office i Køge, der et såkaldt call center. På trods af den enorme brug af e-mails og online baserede kundetjenester er det stadig telefonen, der er livlinen for de fleste virksomheder. Det er via telefonen at ikke mindst private bestiller et servicebesøg, forespørger på produkter etc. Og det er lige præcist det, Blumensaadt tager sig af. Ikke for sig selv  men for en bred vifte af både små, mellemstore og helt store virksomheder.

Fleksibel outsourcing

Hovedproduktet er stadig den helt banale pasning af telefon (se mere her), men en stigende del af forretningen handler om booking af aftaler, kalenderstyring etc. Og det er netop denne totale pakke af løsninger til virksomheder, der har skabt succesen hos Blumensaadt.

Det, at et firma kan have Blumensaadt til at tage mod alle telefonopkald altid, i pauser eller når der er travlt, have dem til at sikre aftaler med kunderne og bokke servicefolks kalender direkte – det er det, der muliggør vækst hos Blumensaadts kunder.

Service er nøglen

Det er netop den alt for oversete konkurrenceparaeter, der handler om nærværende kundeservice, som gør hele forskellen. Hvis et firma altid besvarer sin firmatelefon med kompetence, er den halve ordre vundet allerede der. Og det opdager flere og flere. Med outsourcingen er det faktisk muligt at fremstå som et altid bemandet kontor – helt uden at have administrative medarbejdere ansat. Blumensaadt tilbyder nemlig også at tage sig kontorservice og sågar bogholderservice for sine kunder.

Blumensaadt Business Office ApS – Galoche Allé 15 , 4600 Køge – Telefon: +45 72 73 64 50 – info@blumensaadt.org  – CVR: 35 63 79 74